تور مشهد هوایی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 12 آذر 1394
بازدید : 226
نویسنده : seobartar

به مشهد مقدس خوش آمدید

تور مشهد : مشهد مقدس به عنوان یکی از مقاصد مذهبی در کشور ایران به شمار می آید که در تمامی ماه های سال زائران این شهر را برای مسافرت خود انتخاب می کنند و به زیارت حرم مطهر امام رضا(ع) می روند.

اما مشهد برای چه معروف شده است ؟ چرا از سراسر جهان برای گردش به این شهر می آیند ؟ شهر مشهد مرکز استان خراسان رضوی می باشد که در فاصله ی 892 متری از شهر تهران قرار گرفته است.

افراد به دلایل مختلفی به این شهر مسافرت می کنند که از جمله آنها می توان به  تجارت ، تحصیل در دانشگاه فردوسی ، بازدید از جاذبه های مشهد و مهمتر از همه زیارت قبر امام رضا (ع)  . تور مشهد در بین اقوام و خانواده های ایرانی از نمونه تورهای محبوب  پر طرفدار محسوب می شود.

سایت فیکس تراولز امکان مسافرت از طریق بهترین و ارزان ترین تور مشهد را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. تور آنلاین مشهد  را می توانید از فیکس تراولز تهیه کنید . جدیدترین قیمت تور مشهد را می توانید در سایت فیکس تراولز مشاهده نمایید.

موقعیت جغرافیایی شهر مقدس مشهد در نقشه زیر مشخص شده است .

تور مشهد

شهر مشهد دارای 350 کیلومتر مربع مساحت می باشد و دومین شهر پهناور در ایران و همچنین پر جمعیت ترین شهر پس از تهران به شمار می آید.

دسترسی به مشهد از شهر های مختلف به طرق مختلفی انجام میشود . راه آهن مشهد هر روز میزبان قطارهایی از تهران  و شهرهای دیگر ایران است . خطوط هوایی مشهد روزانه پروازهای زیادی به اقصی نقاط ایران و جهان دارد. برای مثال یکی از تورهایی که از خارج به مقصد مشهد می باشد تور لندن به مشهد است .

معماری بسیار زیبا و خاص داخل حرم مطهر امام رضا زیبایی های این شهر را دو چندان می کند.

معرفی بهترین هتل های مشهد

هتل ها و اماکن اقامتی نقش بسزایی در جذب توریست دارند . شهر مشهد علاوه بر جاذبه ها و مکان های سیاحتی زیارتی که دارد ، دارای تعداد زیادی هتل برای اقامت مسافران است . برخی را در زیر بان میبریم .

هتل سینور مشهد : این هتل به اکثر جاذبه های مشهد مانند پارک کوهسنگی، آرامگاه معروف نادر شاه افشار و مقبره مقدس امام رضا و … دسترسی دارد .

هتل سینور

هتل سینور

هتل پردیسان مشهد : یکی از هتل های 5 ستاره مشهد با مساحتی بیش از 33هزاز مترمربع و 162 اتاق می باشد . از دیگر امکانات هتل می توان به سالن‌های کنفرانس، رستوران‌های مختلف، فروشگاه‌های مختلف و سوغات فروشی ها اشاره نمود .

هتل هما مشهد : هتل 5ستاره هما در مشهد یکی از قدیمی‌ترین شعبه‌ ها از گروه هتل‌های هما است. این زنجیره از هتل‌ها در ایران دارای چهار شعبه دیگر در مشهد ، تهران، شیراز و بندرعباس می‌باشد.

هتل کیانا مشهد : این هتل چهار ستاره به دلیل نزدیکی به حرم بسیار مورد توجه زائران است . همچنین امکانات مناسبی را با قیمت مناسب به گردشگران ارائه می دهد .

هتل نگین پاسارگاد مشهد : یک هتل چهار ستاره با 11 طبقه و 104 اتاق می باشد که مسافت آن با حرم امام رضا را می توان قدم زد. برای اطالاع ار امکتنات این هتل لوکس به لیک مذکور مراجعه نمایید .

هتل نگین پارسیان

هتل نگین پارسیان

هتل جواد مشهد : این هتل 4 ستاره در بولوار امام رضا مشهد قرار دارد. امکانات این هتل فراتر از یک هتل چهار ستاره بوده و فاصله آن تا حرم حدود 20 دقیقه می باشد.

هتل مدینه الرضا مشهد : می توان گفت نزدیکترین هتل به مرقد امام رضا ، هتل 5 ستاره مدینه الرضا می باشد . این هتل دارای 400 اتاق با معماری بسیار زیبا می باشد .

هتل درویش مشهد : برخلاف اسمش یکی از مجلل ترین هتل های ایران محسوب می شود . این هتل 5 ستاره  دارای 22 طبقه و 223 اتاق می باشد .

هتل درویش

هتل درویش

هتل بشری مشهد : هتل 4 ستاره بشری دارای 300 اتاق لوکس بوده و نزدیکترین هتل به قبر نادرشاه افشار است . البته به بقیه جاذبه های مشهد هم دسترسی کافی دارد .

این هتل علاوه بر رزرو آنلاین و دیگر امکانات حیاتی ، دارای سرویس حمل و نقل رایگان به فرودگاه مشهد نیز می باشد .

هتل الماس مشهد : از هتل های معروف مشهد می باشد که در فاصله ۱۵ دقیقه‌ای از مسجد گوهرشاد قرار دارد. در ضمن ۳ کیلومتری با مرکز شهر مشهد و 15 دقیقه با فرودگاه  فاصله دارد.

هتل پارس مشهد : این هتل 5 ستاره د جنوب مشهد و در بولوار وکیل آباد قرار دارد . این هتل از زیارتگاه امام رضا بسیار دور و به نمایشگاه تجاری بین المللی بسیار نزدیک است. بیشتر مشتریان این هتل را  تجار تشکیل می دهند .

هتل بین المللی قصر طلایی مشهد : این هتل با 20 طبقه از بزرگترین هتل های کشور و اولین هتل 5 ستاره و مشهد می باشد . امکانات این هتل را می توانید با مراجعه لینک مذکور مشاهده نمایید .

هتل قصر طلایی

هتل قصر طلایی

مطالبی که دیگران دوست دارند





:: برچسب‌ها: تور تایلند ارزان , تور بانکوک پاتایا , تور آنتالیا نوروز , تور مالزی و سنگاپور , تور ترکیبی آنتالیا استانبول , تور بدروم , تور هتل قصر , وقت سفارت کانادا , وقت سفارت آمریکا , هتل قصر مشهد ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

RSS

Powered By
loxblog.Com